ابزار منو ثابت

FairyTale ( داستان پریان )

Years ago, when I was younger

I kinda liked a girl I knew

She was mine and we were sweethearts

That was then but then it's true

I'm in love with a fairytale, even though it hurts

'Cause I don't care if I loose my mind

I'm already cursed

Every day we start a fighting

Every night we fell in love

No one else could make me sadder

But no one else could lift me high above

I don't know, what I was doing

When suddenly, we fell apart

Now a days, I cannot find her

But when I do, we'll get a brand new start

I'm in love with a fairytale, even though it hurts

'Cause I don't care, if I loose my mind

I'm already cursed

She's a fairytale yeah even though it hurts

'Cause I don't care, if I loose my mind

I'm already cursed

سالها قبل، وقتی جوون تر بودم

یه جورائی از یه دختری خوشم میومد

اون مال من بود و ما دلبر همدیگه

این مال اون موقع اس اما واقعیه

من عاشق قصهء دختر شاه پریون شدم، با اینکه آزاردهنده س

برام مهم نیست حتی اگه مجنون بشم

من قبلاً نابود شدم

هر روز دعوا می کردیم

هر شب عاشق می شدیم

هیچ کس نمی تونست تا این حد غمگینم کنه

اما کسی هم نمی تونست تا این حد من رو به اوج ببره

خودمم نمی دونم چی کار می کردم

ناگهان از هم جدا افتادیم

امروز دیگه نمی تونم پیداش کنم

اما اگه تونستم، دوباره از نو شروع خواهیم کرد

من عاشق قصهء دختر شاه پریون شدم، با اینکه آزاردهنده اس

برام مهم نیست حتی اگه مجنون بشم

من قبلاً نابود شدم

اون یه پریه، با اینکه آزاردهنده اس

برام مهم نیست حتی اگه مجنون بشم

من قبلاً نابود شدم

 

Alexander Rybak

 



نظرات شما عزیزان:

m
ساعت13:41---7 شهريور 1393
در قلــــــــــــب کوچکم
فرمانروایــــــــــــی میکنی
بدون هیچ نائب السلطنه ای
کسی نمیداند چه لذتـــــــــــــــــــــــــــ ــــی دارد
بهترین پادشاه تاریخ را در
دل داشــــــــــتن….!


محمد حسین
ساعت14:53---2 شهريور 1393
ok

زهرا
ساعت14:41---2 شهريور 1393
مدعی پیدا شده ؟ این دیگه کی بود ؟
پاسخ: نمیدونم و نمیشناسم


نگار
ساعت14:34---2 شهريور 1393

من نمیفهمم چرا هر چی دختر بچه اس میاد تو این وبلاگ نظر میگذاره ، یعنی چه ؟ دیگه یواش یواش داره حرصم در میاد باباجون ، نکنید اینکارو خانم محترم ، عزیز من نکن ، این وبلاگ صاحب داره !!!!!!!!!!!!
پاسخ: سلام ، جسارتا" میشه بفرمائید صاحب این وبلاگ کیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وبلاگ دلشوره متعلق به تمام مخاطبین و مراجعه کنندگانه و متعلق به شخص خاصی نبوده و مخاطب خاصی هم نداره .



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:,

] [ 14:48 ] [ دلشوره ]

[ ]